Idee:
Heb je een goed idee voor ons gastouderbureau? Wij denken graag met je mee en staan altijd open voor verbeteringen en aanvullingen. Wil je jouw idee met ons delen? We zijn je daar altijd zeer erkentelijk voor. Jij ziet immers een andere kant van de praktijk dan wij zien. Daarom is jouw inbreng belangrijk voor ons. Elk idee dat ons bereikt zal serieus met beide handen worden aangepakt en in overweging genomen worden. Of het nu gaat om beleidszaken of werkwijze vanuit ons gastouderbureau of aangaande praktijk bij de gastouder of nanny, we horen het graag van je!
Compliment:
Wanneer je een goede ervaring hebt met ons gastouderbureau dan horen we dat uiteraard heel graag van je. Wij doen er alles aan om het voor ouders, gastouders en nanny’s zo prettig mogelijk te maken. Bovendien streven we naar het bieden van eenvoud en duidelijkheid binnen een branche die soms wat complex kan zijn. Als dat voor jou gelukt is en je zou ons daar een compliment over willen geven dan horen we die natuurlijk heel graag van je. Op deze website zie je een klein aantal reviews staan waarin al wat complimenten zijn uitgedeeld aan ons bureau. Dat is zo ontzettend waardevol voor ons. Misschien mogen we jouw compliment ook ontvangen en zelfs op de site plaatsen?
Klacht:
Hoewel wij ons uiterste best doen, realiseren wij ons dat ook wij fouten kunnen maken. Als je eens wat minder tevreden bent kun je natuurlijk contact met ons opnemen.
Ook staan wij open voor je advies en eventuele tips.
Stel nou, dat er onverhoopt tóch klacht is waar wij met elkaar niet uit kunnen komen dan kun je dit kenbaar maken aan De Geschillencommissie.
Dit is een onafhankelijke organisatie waarbij Wen’s Gastouderbureau is aangesloten.
Het correspondentieadres is:
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag
www.klachtenloket-kinderopvang.nl
Tel.: 070 – 310 53 10
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 14:00 uur
Overzicht van klachtenvrij verklaringen
Na elk jaar zonder klachten stuur De Geschillencommissie ons een ‘klachtenvrij-verklaring’ toe.
Hieronder tref je een overzicht van deze verklaringen.
Voorheen ontvingen wij een aparte klachtenvrijverklaring voor de oudercommissie en het bureau. De laatste jaren verstuurt De Geschillencommissie een certificaat.
Wij zijn er natuurlijk best trots op dat wij alle jaren een dergelijke verklaring hebben mogen ontvangen.